Duitsland dag 3 - Reisverslag uit Leer, Duitsland van Robbin Punt - WaarBenJij.nu Duitsland dag 3 - Reisverslag uit Leer, Duitsland van Robbin Punt - WaarBenJij.nu

Duitsland dag 3

Door: Robbin Punt

Blijf op de hoogte en volg Robbin

04 Augustus 2014 | Duitsland, Leer

Vandaag kwam de stagebegeleider 1 keer langs, mijn collega deed dat ook voor stage dus zat daar al 5 weken, maar de stagebegeleider kwam precies die dag aan. Ze zou ’s ochtends rond 11:00 komen, omdat onze stagebegeleider daar niet zo van de tijd was (eigenlijk wou ze helemaal in die 7 weken niet komen) kwam ze pas om half 12. Ze had daarna een gesprek met ons, wat heel anders verliep dan ik dacht. Het dat mijn collega de leiding nam en ik er grotendeels bijstond en meedeed, wel deed ik leuk met de kinderen. Dit zag ik van mezelf ook wel een beetje, maar ik had het aan de kant gezet, ik ben er tenslotte om te leren. Het kwam ook echt door het gebrek aan taal dat ik daar had, wat ook zo was. Ik ben heel goed met kinderen en de leiding nemen, maar met een andere taal is dat toch wel heel iets anders. Na het gesprek zou ze vrijdag om 12:00 bellen hoe het verder ging. Ik heb die week mijn best gedaan, maar de taal eiste wel vaak zijn tol.