Duitsland dag 4-5-6-7 - Reisverslag uit Leer, Duitsland van Robbin Punt - WaarBenJij.nu Duitsland dag 4-5-6-7 - Reisverslag uit Leer, Duitsland van Robbin Punt - WaarBenJij.nu

Duitsland dag 4-5-6-7

Blijf op de hoogte en volg Robbin

08 Augustus 2014 | Duitsland, Leer

De tussenliggende dagen gingen steeds iets beter, maar ik kreeg steeds meer “handicappen”. Mijn collega gaf mij geen vrijheid (later meer), ze overlegde niets en nam altijd te leiding. Mijn taal ging stukje bij stukje een klein beetje beter, maar nog lang niet goed genoeg. Op vrijdag wij wachtende bij de telefoon en niemand belde, mijn stagebegeleider zou het wel weer vergeten zijn. Dus ze belde zaterdag om 13:00 pas, ze vertelde dat mijn taal nog niet goed genoeg was en dat dat voor maandag verbeterd moest worden. Ik helemaal mee eens zijn, kwam ik later terug op mijn kamer dacht ik, maar je kunt niet een taal leren in 3 dagen. Ik heb het bedrijf dezelfde dag nog gebeld en die hebben voor een vervanger geregeld (zondag was ik vrij), dus mijn vervanger kwam zondag of maandagochtend aan. Het ging allemaal heel snel en voordat ik het wist stond ik zondag 10 Augustus op het station Tilburg.