Duitsland dag 1-2: 25 jaar bestaan - Reisverslag uit Leer, Duitsland van Robbin Punt - WaarBenJij.nu Duitsland dag 1-2: 25 jaar bestaan - Reisverslag uit Leer, Duitsland van Robbin Punt - WaarBenJij.nu

Duitsland dag 1-2: 25 jaar bestaan

Door: Robbin Punt

Blijf op de hoogte en volg Robbin

03 Augustus 2014 | Duitsland, Leer

DAG 1
Zoals de titel het al zegt, vandaag was het 25 jaar bestaan van de camping en dat moest natuurlijk gevierd worden. We begonnen met een normaal programma, ons programma zag er zo uit:

Ochtendactiviteit (om de dag knutselen en spelletjes) : knutselen als sok poppen maken, spelletjes als tikkertje
Middagactiviteit: activiteit als levend stratego of voetbal
Avondactiviteit: activiteit als volleybal en daarvoor spel

Na de hele dag alles te hebben gedaan kon ik nog steeds geen gesprek aangaan met iemand, dus ontwijk ik onbewust mensen, maar dat ging met kleine stukjes beter. ’s Avonds was er een disco/barbecue. Ze hadden daarvoor een show voorbereidt, de muppedshow, het was leuk om te zien. Daarna mochten we in principe meedansen en zelf eten etc. Het was stervensdruk.

DAG 2
Vandaag was niet officieel het 25 jaar bestaan, maar dat was niet te zien. Het hele strand en het gras daaromheen stond helemaal vol tentjes met spulletjes en spellen. Wij moesten de mensen vermaken met spellen die we zelf moesten verzinnen (we moesten alles zelf verzinnen). We hadden voor een spel met ballonnen gekozen, het was een leuke dag samen met de kinderen. Alleen ik kon nog niet heel veel uitleggen en daardoor ging alles een beetje achteruit.